Moje Auto - płyn do mycia felg - efekt krwawienia






Na co dzień używam APC, jednak w tym wypadku postanowiłem zaryzykować w budżetowe  wiązanie z uwagi na stosunek ceny do .... gratisu. Płyn bowiem o pojemności 750 ml kosztował uwaga 11 pln a "gratis" tzn. w cenie do niego były 4 ściereczki z mikrofibry, niby nic, ale zawsze jest to produkt, który przyda się do czyszczenia auta. Nie ukrywam ciekaw też byłem efektu krwawienia.

Step 1: nałożyłem płyn - kobieta będzie mieć problem z odblokowaniem zatyczki, z uwagi zapewne o troskę o swoje pielęgnowane paznokcie

Step 2: uwaga producenta felgi mają nie być gorące, może chodziło o tarcze. Odczekałem 3 min, producent zaleca 1:30, aby nie dopuścić do wyschnięcia produktu. Szczególną uwagę zwróciłem na felgę od jej wewnętrznej strony - gdzie brud był intensywny.

Step 3: - spłukałem płyn myjką ciśnieniową 

Efekt 1: - efekt krwawienia nie wystąpił, jak informuje producent przy lekko zabrudzonych felgach nie występuje.

Efekt 2: - felga umyła się z lekkiego brudu, uznaję to za plus, że płyn w ogóle działa, na pewno gdybym użył szczoteczki, lub szmatki zabrudzenia w "zakamarkach" domyłyby się bez problemu, co ważne też silne zabrudzenia wewnątrz felgi poddały się.

Ocena: - stosunek ceny do gratisu i do efektywności wart zachodu, łatwa aplikacja, dobra penetracja sprawiają, iż produkt godny polecenia.

Uwaga: - nie wiedzieć czemu producent w tej samej ocenie oferuje dwie pojemności zbiorniczka 650 ml i 750 ml.



Komentarze